Етапи оформлення взаємодії з НСЗУ

Етапи оформлення взаємодії з НСЗУ

Лікарі вторинки мають право на компенсацію вартості багатьох послуг, які надаються пацієнтам. Національна служба здоров’я України НСЗУ оформлює договори з лікарями та медзакладами і проводить програму медичних гарантій, яка передбачає компенсацію коштів, витрачених на певні медичні послуги та лікарські засоби.

Про те, що потрібно для підписання договору – поговоримо далі.Умови підписання договору між НСЗУ та медзакладом

Програма медичних гарантій, до якої входить й надання вторинної медичної допомоги, покликана ефективно розподіляти державне фінансування та захищати пацієнтів від фінансових проблем внаслідок хвороби. Долучення до цієї програми означатиме, що ціну відповідних послуг сплачує Національна служба здоров’я України.

Щоб підписати договір із цією установою, необхідно виконати наступні умови:

  • зареєструвати підприємство або ФОП;

  • отримати акт санітарного обстеження кабінету;

  • оформити ліцензію;

  • підключитись до електронної систем охорони здоров’я eHeath.

Для отримання акту санітарного обстеження приміщення, а значить і оформлення ліцензії, необхідно, щоб приміщення медзакладу відповідало законодавчо прийнятим нормам і стандартам щодо площі кабінетів, освітлення, вентиляції, обробки та інших факторів. Також важливо подбати про відповідність працівників медзакладу єдиним кваліфікаційним вимогам.

Медичний юрист про етапи підготовки до участі в програмі

Першим етапом після отримання ліцензії на медпрактику є реєстрація в електронній медично-інформаційній системі. Реєстрація дозволяє автоматизувати облік медпослуг, які надаються, та зберігати медичну інформацію в електронному вигляді з взаємодією з електронною системою охорони здоров’я eHeath. В системі доступна можливість обміну інформацією, зокрема, й у форматі документів. Впровадження електронної системи покликане забезпечити прозорість процесу компенсації коштів на всіх етапах.

Другим етапом вважається надання відомостей про матеріально-технічну базу та працівників лікарні, тобто, саме тієї інформації, якої вимагає отримання ліцензії. Саме на цьому етапі варто проконсультуватися з фахівцями. Медичний юрист докладно розкаже про інші важливі умови участі в програмі. Наприклад, про те, що необхідно забезпечити безперешкодний доступ до клініки для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Додатково слід подбати про відповідність умовам бюджетної програми.

Третій етап — це подання електронної заяви за обраним напрямом.

Якщо не виникне проблем, пов’язаних із невідповідністю медзакладу умовам для обраного пакета медпослуг, то фінальним етапом стає оформлення співпраці із Національною службою здоров’я України й укладання типового договору в електронній формі.

Етапи оформлення взаємодії з НСЗУ в Киеве и Украине

Отзывы про Етапи оформлення взаємодії з НСЗУ

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *